3 Şubat 2009 Salı

Zall Cemaat Evinde Mi Kalıyor?

bahsedilen kişi Uludağ sözlük’ün kurucusu olunca ister istemez tartışılması gereken bir konu oluyor bu. bilindiği üzere Uludağ sözlük sanal sözlükler camiasının en tutucu ve bünyesinde en fazla şeriat çığırtkanını barındıran oluşumu. bunda zall’ın fethullah gülen cemaatine yakın olması ve hala bir cemaat evlerindeki sohbetlere katılmasının etkili olduğu söyleniyor. yapılan onlarca zirveye katılmaması içkili ortamlarda çekilmiş bir tek karesinin olmaması bile bazı şeyleri açıklamaya yetiyor da artıyor bile

ateist yazarların sıklıkla acemiliğe düşürülmesi ve çoğu kez de belli bir politika çerçevesinde zaman yayılarak en ufak hatalarında hesaplarının silinmesi iddiaları destekler nitelikte. ayrıca komünizm’e sıcak bakan birçok yazarın rs ne la adlı yazarın moderatörlüğe yükselmesinden sonra hesabının kesilmesi oldukça ilginç. ki bunların arasında itü sözlük’te celebirity muamelesi gören daha sonradan zall’ın kirli ilişkilerini ortaya çıkaran christian troy’da var.

başarılı bir reklamcı olduğu bilinen rs ne la adlı yöneticinin geçmişi de hiç parlak değil. ailesinde Nakşibendi tarikatının önde gelen isimlerinin yer aldığı artık bir söylentiden çok öte bir şey. zall’ın kirli işlerini o’nun üzerinden yürütmesi, bir nevi tetikçisi olarak kullanması çok büyük bir ihtimal.

ayrıca zall “kedi kemal” namıyla yazdığı başka bir sanal oluşumda, içki yasağını, milli piyangonun kaldırılmasını, mayo reklamlarının yasaklanmasını savunması ve şeraite yakın bir rejimin sözcülüğünü üstlenmesi oldukça ilginç. kendi sözlüğünde açtığı fake hesaplarla başbakan tayyip erdoğan’ın en gözü pek savunucularından olması iddiaları destekler nitelikte. ülkemizin dört bir yanında bulunan atatürk heykellerini saddam heykelleriyle benzeştirerek yaptığı provakatif yorumlar da cabası. aşağıdaki linkler sanırım yukarıda geçen bir çok iddiayı kanıtlar nitelikte.

Resim1
Resim2
Resim3
Resim4

bu işin sonu nereye varır açıkçası kestirmek çok güç. son zamanlarda cemaatçi mücahitler ordusu olarak anılan uludağ sözlük’te açık açık şeriat çağrısı yapma, cumhuriyete ve atatürk devrimlerine küfretme serbestisi aldı başını yürüdü. özellikle akp iktidarı döneminde özgürlükçü medya rüzgarını da arkasına alan bu sözlüğe cumhuriyet savcıları bakalım daha ne kadar tahammül edebilecek.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

hee zall karısıyla birlikte cemaat evinde kalıyor. ahahaha

rs ne la'da zikir ainleri düzenliyor..

oohoho

yarıldım.

Adsız dedi ki...

Bu kadar yalanın bu kadar kısa anlatılmasına şaşırdım :) tv kanallarındaki gibi "şok şok" diyerek her seferinde aynı lafı on kere söyleyerek ya da aynı resim/videoyu on kere yayınlayarak yapılan ve sonunda hiçbirşey çıkmayan haberlerdeki gibi bir giriş olmasını beklerdim ama olmamış olan tek şey o tv haberlerinin sonucuyla aynı sonuca ulaşılması :) oldukça acemilik kokuyor insan Can Tanrıyardan bi örmek alır, yoksa bu şekilde bir yere gelemezsiniz ki. Ayrıca sözlüğün gayri resmi bir alan olduğunu unutup resmi gazete sanan bu yaklaşımıda anlayamıyorum, eğer bunlar cumhuriyet savcılarını harekete geçirecek sözlerse kendi yaptığın ne diye git bir hukukçuya sor. bu kadar amatör olunmazki canım :D Tabi buraya yorum yazarak da biraz olsun sizinle ilgilenildiğini düşünün istedim yoksa yaptığınız bu ego tatmininin sonuçsuz kalması sizi daha vahim olaylara sürükleyebilir gibi görünüyor burdan bakınca :D

Adsız dedi ki...

zall eğer resimler fotomontaj değilse gerçekten özünde yobazmış. üzüldüm doğrusu hele saddam heykelinin yıkılmasını kastedip atatürk heykellerinin yıkılmasını istemesi yobazlığının derecesini gösteriyor.

Adsız dedi ki...

genelde komik şeyler ama resimler hakkında sanırım zall'ın bir açıklama yapması lazım. resimlerin cevabını vermek zorunda.

Adsız dedi ki...

linkleri verilen screenshotların da itü sözlük görseller bölümünden alınması çok manidar bence. sizce de öyle değil mi a dostlar?

Adsız dedi ki...

yandaki ankette 'en demokrat sözlük'' den bahsedilmiş. burada da, yok cemaatçi bilmem ne. insan çelişkili olur da bu kadar milletin gözüne sokar mı?

bir gün yeşil sözlük olma korkusuna kalpten gideceksiniz.

Adsız dedi ki...

http://www.ontv.com.tr/video.asp?video=1601

bu röportajdan sonra bu iddiların doğru olabileceğini düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

hiçbir şeyin hesabını vermek zorunda değildir bu arkadaş.
kendi kurduğu sitesinde özellikle itü'den çok daha demokratik bir ortam sağlıyor.
ki buna tamamen aynı görüşte olmamıza rağmen ben ve benim gibi bir çok arkadaşın da silik yemesi ufak bir örnektir.

itü admininin, fikirlerini açık bir şekilde sözlüğe yansıtması, ayar verme çabasında olması, karşıt görüşlü kişilerle girdiği polemiklerde üyelik silerek ceza kesmesi gibi olaylar göz önüne alınırsa ne dediğim çok dha rahat anlaşılır.

"Zıvallione"

Unknown at 11 Şubat 2009 06:07 dedi ki...

abicim olay çok basit aslında. o röportaj veren adam da zall değil dün hepimizin seyrettiği videodaki. fakat bunun arkasında da zall var. çünkü hem hedef şaşırtmak hem de gündem yaratma derdine düştüler. lan neler oluyor acaba bu uludağ sözlükte diyecek insanlar ve böylece daha çok dikkat çekip hit alabilecek sözlük. zall yoksa çıkıp neden açıklama yapmak yerine sadece one minute bakınızları verdi sanıyorsunuz.

neyse sözlük zaten alt tarafı. yormayın kendinizi. o değil de zall amva sen korkma ben bunları deşifre etmem isteklerimi yerine getirmen şartı ile tabi.

Adsız dedi ki...

ne münasebet. zall bizim evde kalıyor. ben nakşıbendi değilim. ayrıca zall, kirli işlerini kedilerim (ikisi de siyah dikkatinizi çekerim)üzerinden kirli çamaşırlarını da bosch çamaşır makinamız üzerinden hallediyor. rs ne la ise zaten direkt mekke'den bağlanır sözlüğe. komünistlerden de nefret eder. bir keresinde sadece kıırmızı yanıyor diye bir trafik ışığına intihar saldırısı düzenledi. tam çarpacakken yeşile döndü de ışık, islam'ın rengi, günahtır dedi caydı.

yalnız bu kadar iddialı bir yazıda yaklaşık 2945628 tane imla hatası olmasını neye bağlasam bilemiyorum. yeteneksizliğe, kıtlığa ve nedensiz kendine güvene olabilir. bağladım bile.

yapmayın babalar. inanması güç ama bu yazıyı yazabilecek zeka ürünü 1'den fazla, ciddiye alanlar da var ilgili sözlükte.
bana lütfen mesaj atsınlar.
rapper ninja

not: insanların güvenini kaybetmektense kendimi kaybetmeyi tercih ederim.

Adsız dedi ki...

dezenfermasyonun ağa babası.

Adsız dedi ki...

şimdi rapper ninja kardeşim, gayet komik bir arkadaşı... ahahaha bak hala gülüyorum yahu. nasıl bir zeka ürünüdür bu be demek trafik ışıklarına intiyaar saldırısı he ahahah süper yaaahu hay allah iyiliğini vermesin senin ahahaha bak duramıyorum da.


ben de bu uludağ sözlükçüleri anlamıyorum. hayır, ortada bir cevap yok. ancak laf salatası, komiklikler, espriler. recep ivedik taklidi de yapabiliyor musun rapper ninja? o da komik olur bak güleriz falan.

madem öyle bir şey yok, görüntüleri açıklayacaksın komiklik yapmadan. madem yok öyle bir şey, zall abinin feyklerini açıklayacaksın.

bir de yazıdaki ironiyi anlamayanlar, "ay nakşibendi demişler hahayt" şeklinde gülmüyorlar mı, deliriyorum.

rs ne la' nın mhp' li olduğunu da biz biliyoruz rappercığım. ben komiklik yaparak söyleyemiyorum, direkt söylüyorum kusura bakma. ama dur senin anlayacağın şekilde söyleyeyim; "rs ne la kırmızı ışığa kafa at... ahahahahaha çok komiğim yahu"

oldu mu tatlım? şimdi cevapları alalım. feykler konusunda, bir de görüntüler konusunda. rs ne la' nın faşist olduğunu da biz biliyoruz. ama siz apolitik komikler anlamaz bu işlerden, anlamadığınız şeylere de bulaşmayın bence.

emperyalizm, kapitalizm, amerikancı, işbirlikçi...

bu terimleri de kafan karışsın diye kodum. -izm i görünce beyniniz sulanıyormuş duyduğuma göre.

Adsız dedi ki...

yazılarında ironi kullandığını iddia eden biri için esprileri çok ciddiye alıyorsun adsızcığım.. hata bende ki bu konuda ne düşündüğümü ortalama bir zekanın anlayabileceği düzeyde aktarmaya çalşıtım, alçaltıyorum biraz..

ne rs ne la'nın, ne zall'ın ne herhangi başka moderatörün ne de internet gibi bir ortamda rastladığım (sen de dahil) rastladığım sanal başka bir karakterin siyasi görüşünün ne olduğu umrumda bile değil.. hatta umrunda olanlar komik geliyor bana.. bir de umrunda olmakla kalmayıp buna özel kanıtlar toplayıp, manifesto nietliğinde yazılar yazan, bir de (kendini artık ne olarak görüyorsa) yine kanıtlarla ciddi cevaplar bekleyen herifler var ki şu anda onlardan biriyle konuşuyorum.. n'aber abi?

bu arada kafam karışsın diye koyduğun ve senin kafanın nelerle karışabileceği konusunda ipuçları taşıyan ezber terimler nefismiş.. kapitalizm.. vay be..

sana zall ve yardakçılarına açtığın sanal savaşta zaferler diliyorum.. ama bir insanın düşüncesine katıldığı siyasi partiyi ''o zamtten mhp'lidir..evet yanlış duymadın..'' şekli küfür olarak öne sürmemeyi akıl edebilecek olgunluğa erişmeden zor bence.. potansiyel meselesi tabi..

umarım bu mesajıma da gülebilmişindir.. ben şahsen güldüm baya..

Adsız dedi ki...

hahaha :)

cancagzim, soyle anlatayim sana, bir insan mhpli olabilir, seriatci olabilir. inan skimde degil, ben kemalist degilim seriat cigirtkanligi yapayim, mhpli degilim vatan elden gidiyor atam'a kufur edildi diyeyim.

mhpli olabilirsin, ama bunu moderasyona yansitmasin. kapiş? yoksa july' nin siyasi kimliğini de ben bilmem. ama rs ne la geldiğinden beri silik olan sosyalistlere bakarsın, sonra "siyasi görüşü beni ilgilendirmez yafs" dersin.

öyle deyin, siyasi görüşü beni ilgilendirmez dediniz de ses mi çıkarttık? ama "ahahah evet yahuuu zall tam şeriatçı" şeklinde komiklikler yaparak olayı saptırmak nedir anlamıyorum. hayır, sizin admininiz abdci diyoruz, "hayır değil" diyorsunuz. o zaman abdci de olsa kendi siyasi görüşüdür deyin, biz de oturalım.

kaldı ki olay siyasi bir olay değil, şahsi bir olay. öyle şahsi bir kinim var kendisine. belki de son günlerin en pooopüleeer sözlük trollünün şifresini değiştirip sadece kendisine sakladığı içindir he?

özel kanıtları kim toplamış kuzum? adminin söyledi bana "bak bitanem bunlar benim feykim" diye. ben de açıkladım, yoksa fethullahçı olmuş falan skimde değil. türkiye' ye şeriat gelse o da skimde değil. atatürk' e sövülmesi umrumda da değil. banane!

sadece şahsi, kişisel bir kıllığım var kendisine. selamımı söyle, o anlar nedenini.

Yorum Gönder

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes